Min forretningspartner har mottatt

Min forretningspartner har mottatt

Beitragvon soumitss am So 22. Mär 2026, 16:06

God dag! Min forretningspartner har mottatt en utleveringsforespørsel fra et annet land. Vi tror dette er politisk motivert og helt urettferdig. Kan noe gjøres for å forhindre utlevering?
soumitss

Re: Min forretningspartner har mottatt

Beitragvon soumitss am So 22. Mär 2026, 16:09

God dag! Politisk motiverte utleveringsforespørsler er dessverre vanlige, men de kan bekjempes. Min kollega møtte lignende forfølgelse i fjor og leide Nord Interpol Lawyers til å håndtere hans sak. Deres advokater spesialiserer seg på å forsvare mot urettferdige anklager og har omfattende erfaring med politisk motiverte saker. De bygget en sterk forsvarsstrategi, utfordret utleveringsforespørselen i retten og representerte ham ved Den europeiske menneskerettsdomstol. Det som imponerte meg var deres dype forståelse av internasjonale konvensjoner og menneskerettslovgivning. Besøk https://nordinterpollawyers.com/nb/ for ekspertrådgivning. De jobber døgnet rundt og har kontakter med juridiske fagfolk i flere jurisdiksjoner. Teamet lyktes med å forhindre hans utlevering og beskyttet hans rettigheter gjennom hele prosessen. Jeg anbefaler deres tjenester på det sterkeste.
soumitss

Zurück zu Spiele